1. Rozmowa z klientem z Przechlewa
Klient z Przechlewa przyjechał do nas swoim autem: Opel Insignia 2,0 CTDI z 2013 r. Klient zgłasza awarię mocy.
2. Diagnostyka usterki na warsztacie
Po wjechaniu samochodem na hamownię 4×4 okazało się, że samochód wpada w tryb awaryjny co dyskwalifikuje go do usługi chip tuningu. Samochód podłączyliśmy pod tester diagnostyczny w celu sprawdzenia usterek, które wykazały uszkodzenie filtra DPF.
3. Telefon do klienta z propozycją wymiany lub usunięcie DPF
Zadzwoniliśmy do klienta z informacją o usterce i ewentualnym koszcie naprawy. Zaproponowaliśmy klientowi:
- Wymiana filtra cząsteczek stałych (DPF)- kosztowna usługa
- Wyprogramowanie DPF- gwarancja 3 lata od Punkt Mocy
Klient zdecydował się na usunięcie filtra DPF
4. Usunięcie filtra DPF i założenie chip tuningu
W tym samochodzie musieliśmy zdemontować silnik, gdyż posiada on hasło i musieliśmy zaprogramować go na specjalnym stanowisku. Pomiar na hamowni wynosił 156km 301nm. Po wykonaniu tej czynności mogliśmy przystąpić także do wykonania usługi chip tuningu, którą życzył sobie klient. Po zebraniu wszystkich danych z samochodu zassaliśmy mapę do komputera i zrobiliśmy chip tuning. Efekt końcowy wynosił 196km 427nm.
5. Test auta- kontrola końcowa po usunięciu DPF i założeniu chip tuningu
Ostatnim elementem naszej pracy było wykonanie jazdy próbnej, aby mieć pewność, że samochód działa prawidłowo.
6. Kontakt z klientem w sprawie odbioru auta
Skontaktowaliśmy się z klientem informując go, że auto jest gotowe do odbioru.
Dodaj komentarz