fbpx

1. Rozmowa z klientem z Chojnic

Przyjechał do Nas klient z Chojnic Volvo XC60 z 2016 r.stwierdzając zbyt mało mocy hamującej.

2. Diagnostyka usterki na warsztacie

Sprawdziliśmy auto na hamowni 4×4 i okazało się, że z  163km samochód posiada tylko 80km. Został on zdyskwalifikowany do założenia chip tuningu przez usterkę w samochodzie. Po podłączeniu samochodu do testera diagnostycznego zdiagnozowaliśmy uszkodzenie zaworu EGR.

3. Telefon do klienta

Zaproponowaliśmy klientowi dwie najlepsze opcje naprawy:

  1. Wymiana zaworu EGR- kosztowna usługa
  2. Wyprogramowanie zaworu EGR- 3 lata gwarancji od Punktu Mocy

Klient bez wahania zdecydował się na usunięciu zaworu EGR, a my zabraliśmy się za naprawę

4. Usunięcie EGR i założenie chip tuningu

Po zdjęciu sterownika musieliśmy zabrać go na specjalne stanowisko, gdyż posiadał on specjalne hasło i tam mogliśmy go zaprogramować. Po wykonaniu nowego zaprogramowania efekt na hamowni wynosił 170km 324nm. Klient chciał zwiększyć moc samochodu przez wykonanie usługi chip tuning. Zebraliśmy wszystkie dane z podzespołu pojazdu i zassaliśmy mapę samochodu do komputera i wykonaliśmy chip tuning. Efekt końcowy na hamowni wynosił z 170km 324nm podniesione do 196km 356nm.

5. Test auta- kontrola końcowa po usunięciu EGR i założeniu chip tuningu

Wykonaliśmy także jazdę próbną, aby sprawdzić działanie samochodu.

6. Kontakt z klientem w sprawie odbioru auta

Na koniec wykonaliśmy telefon do klienta z informacją, że auto jest gotowe do odbioru.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Akceptuję politykę prywatności