fbpx

1. Rozmowa z klientem z woj Pomorskie

Zgłosił się do nas klient z maszyna koparka Volvo EC2200L z województwa pomorskie. Klient zgłaszał nagłą utratę mocy, palącą się kontrolkę silnika na liczniku tzw check. Klient nie mógł pracowac maszyna z awaria ponieważ automatycznie sterownik wpadł w tryb awaryjny

2. Diagnostyka usterki

Rozpoczęliśmy diagnostykę od podłaczenia komputera. Przy użyciu oryginalnego interfejsu diagnostycznego sprawdziliśmy zapisane błędy w sterowniku silnika. Wyniki diagnostyki jasno określiły błędy w komputerze:

  • p242F
  • p0400
  • p0401
  • p0403
  • p0409
  • p204f
  • p20ee

Ostateczna diagnoza: uszkodzony System DPF i EGR

3. Rozmowa z klientem z propozycją wymiany lub usunięcia Systemu DPF EGR

Zadzwoniliśmy do klienta, aby przedstawić kilka wersji naprawy:

  1. wymiana na nowy- oryginalny – naprawa skuteczna, ale bardzo droga
  2. wymiana na nowy- zamiennik – naprawa mało skuteczna i droga
  3. usunięcie całkowite Systemu DPF i EGR  – naprawa tania, skuteczna, gwarancja 3 lata od Punktu Mocy

Klient wybrał opcję 3 , a my mogliśmy od razu zabrać się do pracy.

4. Usunięcie DPF i EGR

Elektroniczne wyprogramowanie ze sterownika silnika ecm i acm – polega na dokładnej analizie każdego parametru zapisanego w samochodzie. Następnie programista samochodowy programuje sterownik na nowo.

5. Test auta- kontrola końcowa po usunięciu DPF i EGR

Przejazd autem w celu sprawdzenia czy parametry auta są prawidłowe.

6. Kontakt z klientem w sprawie odbioru maszyny

Informacja dla klienta, że maszyna budowlana Volvo EC2200L  jest już gotowa i już nigdy nie będzie miała problemu z systemem adblue/SCR .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Akceptuję politykę prywatności